SIDER

torsdag, oktober 09, 2014

BOBBY


Efter at have haft disse i tankerne i langt tid,  kunne jeg simpelthen ikke dy mig at købe de her “Bobby” sneakers fra Isabel Marant i farven sort/“anthracite”.  De er helt klart noget af det mest behaglige fodtøj, da de faktisk er sneakers med lidt hæl (meget smart!). Jeg synes at de er en kontrast til min garderobe, i forhold til, at jeg på nuværende tidspunkt ikke er ejer af andre items i ruskind. Jeg kunne sagtens forestille mig, at de ville passe godt til et par skinny jeans og en kæmpe sweater her i efteråret. Jeg har forresten planlagt at vise dem "in action" i et kommende outfitindlæg. 

2 kommentarer:

  1. Årh de er simpelthen så lækre!! Hvor har du købt dem henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt på Forward By Elise Walker! Men man skal dog huske på, at der vil blive lagt told oven i :-)

      Slet