SIDER

søndag, oktober 05, 2014

CRAVING ITEMS FROM ASOS


AFFILIATE: 1. ASOS 576 kr. || 2. ASOS WHITE 913 kr. || 3. ASOS 432 kr. || 4. ASOS 76 kr. || 5. ASOS 269 kr. ||
 6. ASOS 913 kr. || 7. ASOS 480 kr. || 8. ASOS 288 kr. || 9. ASOS WHITE 721 kr. 
Jeg har fundet overstående items, som jeg mener ville passe perfekt ind i oktober garderoben. Jeg er fuldkommen faldet pladask for ASOS lækre linje kaldet ASOSWHITE, der ligesom H&M TREND er tøj i ekstra lækre og nydelige materialer og kvaliteter -specielt deres cashmere sweatre og uldjakker. Jeg er selv en sucker for kvalitet og designs med passion og det er derfor nogle helt klart anbefalelsesværdige items, som kan bruges til en vær lejlighed. Jeg ville selv sammensætte nogle de overstående items, f.eks. et par cigarette trousers med en cashmerestrik eller én af de ellers elegante toppe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar