SIDER

lørdag, august 02, 2014

BACK ON TRACK



Kære læsere

Der er gået mere end over et år siden, jeg har været aktiv på VIVACIOUS. Jeg har ikke haft tid eller været inspireret til at blogge, hvilket er årsagen til min ikke eksisterende blogging. Men nu er min lyst til vedligeholdelse af bloggen endelig kommet tilbage. Jeg elsker at blogge og har savnet det mere end noget andet. 

Inspiration er noget jeg har fået rigelige mængder af - hvilket kommer fra mange forskellige blogs og stilarter. Jeg har fået en interesse for nye mærker, kvalitet og klæder i andre materialer, end jeg normalt har iført mig. VIVACIOUS betyder 'livlig' hvilket jeg synes passer godt til det kommende aktivitetsniveu. Bloggens fokus er mode, tendenser og livsstil. Her kredses om de nuværende trends, must buys, outfits eksempler til enhver anledning og opdateringer om modeverdenen/modeikoner. 

Jeg har glædet mig så ufattelig meget til endelig at blogge igen. Håber at I vil følge med!




2 kommentarer: