SIDER

søndag, december 23, 2012

ACNE TRACK


Som jeg i dette indlæg skrev, at jeg havde købt mig et par nye sko, så tænkte jeg at jeg måtte 'afsløre' hvad for nogle sko jeg har købt mig, idag. Nemlig et par Acne Track. Faktisk så er de mit mest fantastiske køb, jeg har gjort mig nogensinde. Da størrelsen er lidt stor i det, så skulle jeg have mig et par str. 38, fordi at jeg ligger imellem en str. 38-39. De er købt på Stoy Munkholm, men de er dog udsolgte nu. 

Nu vil jeg bare slappe af lidt af og nyde at jeg idag endelig har fået vinterferie! Jeg kan slet ikke vente til juleaften.  Hvad med jer, har i også fået ferie? 


Just bought some Acne Track shoes.

30 kommentarer:

  1. Åh gud, tænk sko kan være så lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt, helt enig m. dig Therese !;-)

      Slet
  2. jeg vil også have dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville ikke være et fejlkøb, for de er rigtig behagelige og passer til rigtig meget !

      Slet
  3. Åhhh.. Dem ville jeg simpelthen også så gerne eje som supplement til mine pistols! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jo være en lækker samling m. et par pistols og et par track ;-)

      Slet
  4. seriøst, hvor coooool! knus og god ferie til dig også

    http://satisfiedbyidahofman.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. De er så rubgoegngonht (ja, nyt ord) lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis ;) kunne ikke være mere enig
      /Nynne

      Slet
  6. Hvor er de så overdrevet misundelsesværdige!!!
    Vil elske at se, hvordan du styler dem :-D

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for dem! Der er et indlæg påvej med et outfit m. skoene! ;-)

      Slet
  7. Fantastisk utrolig flotte sko! De står helt klart på min ønskeliste for køb over 2013

    SvarSlet
    Svar
    1. helt enig! Det ville virkelig ikke være et dårligt køb, da de går til rigtig meget !

      Slet
  8. Awesome post! And I love your blog:)
    Check out my blog: http://theprintedsea.blogspot.de/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Ira. I'm glad about that !

      Slet
  9. heeeelt ærliiigt, nyyyynneee.
    blogger du ikke snart?

    SvarSlet
    Svar
    1. Begynder blogging på mandag d. 11 Marts

      Slet
  10. Hvor er de fede! Skøn blog, følger dig nu!

    Tag gerne et kig forbi knus // Livilovelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg tager et kig forbi

      Slet
  11. Helt enig! Er også rigtig glad for dem!

    SvarSlet
  12. Svar
    1. I really agree with you Jessica!

      Slet
  13. Hold da op hvor er de skønne :D
    Rigtig gennemført design!

    Kig forbi min blog og deltag i min GIVEAWAY om en lækker sweat til værdi a' 600,-
    http://www.fashionbysterup.dk/2013/10/autumn-give-away.html ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er super skønne! Er selv helt forelsket i designet :)

      Slet
  14. Jeg elsker de billeder du tar! Har du mon lyst til at følges? <3

    http://turquoise-and-caicos-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet