SIDER

fredag, november 02, 2012

WISHES

CHRISTMAS
Overstående kan findes her


Jeg tænkte at jeg lige ville vise jer nogle af mine ønsker, her til jul. Jeg synes virkelig at den grå v-hals tshirt fra T By Alexander Wang er for lækker ! Udskæringen er virkelig fin og den vil se rigtig pæn ud, med en blonde bh, indenunder. Så derfor så har jeg valgt at tilføje en blonde bh, på min ønskeliste. 

 Også er der et par sorte skinny jeans, hvilket jeg har været lidt uheldig med, da de fleste af mine skinny jeans har givet sig, efter at jeg har haft dem på i omkring de 2 uger. Derfor skal jeg have skaffet mig et par skinny - skinny - skinny jeans, som kan 'holde' formen og forblive skinny jeans. Jeg har også kigget lidt på et par Acne Pistol da jeg så hvor lækre de så ud på Ditte fra A Sycamore. Men samtidig så mangler jeg virkelig også et par biker boots, hvor jeg har kigget lidt på nogle fra Ash og Billi Bi.  

Hvad ønsker I jer til jul?

6 kommentarer:

  1. lækre ønsker ! jeg har selv et stort ønske om at få muligheden for at rejse til udlandet i påskeferien
    Ellers så står der klart et par acne maya, på min liste !.

    /happyapple-emma.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak ! Acne sko, er jo for lækre

      Slet
  2. Åh køb en anden sort neglelak end Black Satin!
    Den er altså bare ikke god :-)

    Mvh,
    Amalie
    www.amalieancher.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du siger det, Amalie! Så må jeg bare kigge efter en anden sort neglelak ;-)

      -NYNNE

      Slet
  3. Jeg ville elske at eje alt på denne collage! :)
    Og jeg kan i øvrigt kun anbefale dig Acne Pistol!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jeg heller ikke have noget imod ;-) Tusind tak, jeg overvejer virkelig at købe et par !
      -- NYNNE

      Slet