SIDER

søndag, november 04, 2012

GOING ALL BLACK

ANGORA STRIK, WEEKDAY - NEDERDEL, MONKI - RING, YSL - KASKET, SUPREME

Lidt få 'detalje' outfitbilleder, nåede jeg lige at tage her søndag formiddag. Da resten af min dag har stået på lektier, lektier og atter lektier. Jeg skrev i mit tidligere indlæg om leopard Supreme kasketten - at der ville komme et outfit med den 'in action', så jeg tænkte at det skulle være idag, at I lige fik et ordenlig billede af den. Og hvordan jeg har sammensat den, med mit sorte tøj. Jeg synes at den gør forskel, på et ellers så simpelt og sort outfit. 

På andet billede ses min nye nederdel fra Monki, som jeg så flittigt har brugt. Jeg håber at I indtil videre, har haft en rigtig god søndag! 

12 kommentarer:

  1. Nynne jeg elskede dit indlæg og din blog. Keep going :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for jeres støtte allesammen! I noget af det sødeste på jorden, virkelig! Jeg tog det rigtig hårdt med alt det hate, jeg fik i starten, men når jeg har sådan nogle dejlige og fantastiske mennesker omkring mig, så holder I mig virkelig i godt humør !

      Slet
  2. Haha, hvor er du sød på dit sidste billede. Skønt outfit.


    bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Mette ! Dejligt at høre!

      Slet
  3. Strik, YSL ring og Cap - Love it!

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert outfit og blog i det hele taget!

    http://satisfiedbyidahofman.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind, tusind tak Ida ! Det betyder rigtig meget for mig, tak !

      Slet
  5. Hej smukke Nynne. Lækkert "outfit". Elsker din blog. Tænkte på hvor du har købt din YSL ring henne, jeg synes det er ret umuligt at finde den på nettet?
    Håber også du vil kigge forbi min blog : theblackways.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Sarah! Jeg fik min i konfirmationsgave i maj måned, hvor det blev købt på ysl.com, men den kan ikke fås på ysl.com længere, men jeg ved at den kan findes her:

      1. http://www.ssense.com/women/product/yves_saint_laurent/black_arty_oval_ring/61821?utm_medium=affiliate&utm_campaign=generic&utm_source=2687457&utm_term=10569670

      2. http://www.nathalieschuterman.com/en/product/category-accessories-jewellery/arty-oval-ring-black

      Slet