SIDER

søndag, oktober 21, 2012

PARIS BUYING

Første dag i Paris spottede jeg denne Chanel neglelak. Jeg synes virkelig at farven er lækker, hvilket jeg kunne forestille mig at have på til lidt forskelligt tøj.
Den kostede"kun" 150 kr, så jeg sparede omkring de 30 kr. hvis jeg havde købt den i Danmark skulle jeg betale 180 kr.

Jeg tænker at den ville være ret så flot til en stor chunky strik, et par sorte jeans også ville den være utrolig flot til lidt accessories med lidt ala. samme farve som neglelakken.
Hvad synes I om farven? 

20 kommentarer:

  1. Jeg var også total solgt da jeg købte den. Men jeg synes desværre den har et lidt lyserødt skær, så jeg tror jeg også skal have fingre i "beige" :) Man kan altid finde en god undskyldning for at købe sig en ny Chanel neglelak :D

    Kram RIkke fra http://blackblack-bird.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg faktisk godt se, nu hvor du siger det! En beige ville også være lækker ! ;-)

      /Nynne

      Slet
  2. Den må jeg have fat på!! den er jo gudelækker

    SvarSlet
  3. Amanda Thais lundgaard21/10/2012 13.07

    Hej Nynne !
    jeg har tænkt over hvilken skabelon du har anvendt til din blog? Også hvad er bredden på din blog?
    tusind tak på forhånd
    Amanda

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger simpel, men jeg har dog ændret rigtig meget i min skabelon og html-kode

      Slet
  4. Den er utrolig smuk farven, måske en man skulle ønske sig til jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. super smuk ! Det ville du ikke fortryde ;-)

      Slet
  5. Josephine skøt21/10/2012 16.28

    DEN SKAL JEG HAVE FAT I
    HOLD DOG OP HVOR ER DEN FLOT

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det ville ikke være et dårligt køb ;-)

      Slet
  6. Jeg eeeeeelsker farven, den er jo for lækker!
    Den må jeg købe snart!

    x Signe
    www.thesmilingdane.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville ikke være et dårligt køb, he he

      Slet
  7. Din blog er jo bare så fed - er helt i gennem forelsket i den. Din blog er bare voldlækker!

    Kig gerne forbi:
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak ! det er fedt at få at vide !

      Slet
  8. den er virkelig smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. he he, det synes jeg også ;-)

      Slet
  9. Den er så flot. Helt sikkert en af de pæneste Chanel i øjeblikket :-)

    SvarSlet