SIDER

søndag, oktober 28, 2012

MY FAVORITE ONE

Flowerbomb - Viktor & Rolf er helt klart en af mine yndlings parfumer. Efter at jeg fik den introduceret af min søde veninde, så har jeg simpelthen været helt forelsket i duften. Jeg bruger den nu mest om sommeren, da duften er meget sød, men samtidig så er den også rigtig frisk og utrolig lækker at bære om sommeren.
Derfor minder den mig meget om sommer og blomster. Som I måske kan se, så er den nærmest tømt for parfume da jeg har brugt den gennem hele sommeren. Hvis i kigger efter en lidt sød, men samtidig også en opfriskende parfume, så kan den klart anbefales at købe.  Jeg har aldrig fortrudt mit køb, da den er helt i gennem fantastisk.

Jeg tænkte på om der er nogle af jer som bruger fashiolista ? Jeg har først lige opdaget hjemmesiden nu. Hvis I ikke ved hvad det går ud på, så er det en hjemmeside hvor mange kan vise nogle lækre items og dele dem med nogle med samme smag for tøj. Jeg synes at det er en pisse fed måde at dele sin inspiration på, specielt fordi at man får utrolig meget forskelligt tøj at se, og jeg synes helt klart at min -must buy- liste er blevet godt fyldt op efter jeg begyndte at 'bruge' hjemmesiden. 
Har I en yndlings parfume?  

18 kommentarer:

  1. Har den samme parfume, og er helt enig med dig! Den er perfekt om sommeren, den's duft er bare vildt lækker. Super godt indlæg ;)

    http://mind-blows-by-ida.blogspot.dk

    Hilsen Ida :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak ! lige præcis, duften er virkelig sommer-ish !

      Slet
  2. Den lyder virkelig lækker.

    Opdagede Fashiolista for noget tid siden, da Trine fra Trines Wardrobe fortalte om det, og det er virkelig smart!

    SvarSlet
    Svar
    1. ah, okay ! det er super smart ;-)

      Slet
  3. Hvor meget skulle du give for den? ?

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg gav 700 kr. for den, men jeg havde et gavekort til matas, så derfor kunne det betale sig ;-)

      Slet
  4. Åh, den fik jeg i fødselsdagsgave i år! Den er helt fantastisk :-)

    SvarSlet
  5. Den ser helt vildt lækker ud. Dog er jeg selv tilhænger af DKNY Be delicious, og Marc Jacobs Daisy. Dog er jeg bare ikke ejer af de to fantastiske parfumer.


    bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg faktisk også, specielt af DKNY parfumen - Be Delicious, da jeg selv er til parfumer med et touch af sommer !

      Slet
  6. where did you buy it.. ? (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. I bought it in Matas, here in Denmark

      Slet
    2. Du er virkelig grim

      Slet
    3. Fuck hvor er du nedern! Skiver sådan en led kommentar til sådan en smuk pige! Hvad fanden bilder du dig ind?
      Nynne er så smuk , du må være blind siden du ikke kan se det!

      Slet
  7. SÅ fine billeder!
    xx
    Anewsituation.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg har også været vild med Flowerbomb i nogle år, men jeg sværger til Chloés klassiske parfume i den fineste pudderfarvede flakon med en lille sløjfe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også super lækker ! jeg har selv kigget meget på den, den er super fin !

      Slet